tisdag 6 mars 2012

It's been a while

Hade nästan glömt bort bloggen. Så vad har hänt sen min senaste uppdatering? Tja, jag åkte på FF i höstas med en liknande lista som i våras och stod för en medioker insats. Doom var bra, men jag landade nånstans i mittenfältet resultatmässigt. Förlorade bara en match, men stort (Venoms...) och mina vinster var för små för att nå toppborden denna gång.

Drog in vinster mot Space Wolves, 2xIG och Eldar.

Efter det har hösten varit ganska lugn på hobbysidan, folk har fått mindre tid att spela eller bara lagt av (hej Jocke, Lithén, Krucke, Jim). Jag har bestämt listan till nästa FF och sitter nu med ångest inför den massiva målningen som krävs.

Just det, tog hem segern på Nordskens 40K-turnering, riktigt kul.

I'm famous! http://svtplay.se/v/2731442/vasterbottensnytt/spelfestivalen_-_en_succe

Klipp från finalen http://www.youtube.com/watch?v=FIynBI-A_jk

1 kommentar:

  1. Cyberskallen såg mkt cool ut..sen att den har fungerande webkamera var ju bara pricken över i:et.
    GJ i turneringen, nästa gång är det säkert mer/bättre motstånd

    //Stefan

    SvaraRadera